plakát_terv

Gyakori kérdések

Mi a kezelési költség? A kezelési költség az online jegyfoglalási rendszer használatának a díja, mely nemrésze az aktuális jegyárnak, hanem külön fizetendő. A kezelési költség összege az aktuális jegyár 3,4%-a + 90 Ft minden egyes jegy online megvásárlása után. A vásárlást követően az Ön által megadott e-mail címre két számlát küldünk; egyik számla az Ön által megrendelt belépőjegyek összegét tartalmazza, a másik számla pedig a kezelési költséget. A számlák végösszege magyar forintban értendő és tartalmazza a 27% Áfát.

Lehet személyesen is jegyet vásárolni? Igen. Személyes jegyvásárlási lehetőség : Kőrösszolg. Nonprofit Kft/János Vitéz Látogatóközpont. Cím: 6200 Kiskőrös, Martini u. 6. Telefon: +36 20 230 4442. Ebben az esetben a vásárlás csak készpénzzel lehetséges.

Milyen kedvezményes jegyek vannak? A 2019.április 29-ei Koncz Zsuzsa koncert esetében nincs lehetőség kedvezményes jegy vásárlására.

Hol tájékozódhatok a jegyárakról? A jegyárat feltüntettük a www.kiskorosturizmus.hu weblapon az Online jegyfoglalás menüpontban, a „Koncz Zsuzsa koncert” gomb alatt.

Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?
www.kiskorosturizmus.hu weboldal használatához az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome.

Jegyek kijelölése, illetve honnan tudom, milyen jegyeket tettem a kosaramba?
Ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. Az “irány a kosár” gombra való kattintással átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikonra való kattintással a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

Tudok jegyet előzetesen (opciózni) foglalni?
Nem. A Kőrösszolg. Nonprofti Kt. online jegyfoglalási rendszere a jegyek előzetes, időleges foglalását nem teszi lehetővé. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 20 perc múlva nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.

Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre? Internetes vásárlása alkalmas bankkártya.

  • Visa: (dombornyomott)
  • MasterCard: (dombornyomott)
  • Maestro
  • Discover

Hogyan kérhetek számlát a megvásárolt jegyekről?

  • A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk. Amennyiben cég, egyéni vállalkozó számára szeretne számlát kérni, kérjük írja be cégnév sorba a megfelelő adatokat.

 

  • Mit tegyek, ha tévesen adtam meg a számla adatokat? Amennyiben a számlán szerepeltetni kívánt nevet vagy címet tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy Önnek egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni, amelyet a számla kibocsátásától számított max.10 naptári napon belül szükséges jeleznie. Számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatunknak továbbított e-mailben kérheti. E-mail cím: info@kiskorosturizmus.hu.

    Mit jelent az e-számla?
    Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.

Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

  • Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
  • Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
  • Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 11/20 – 2020. november). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
  • Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

Mikor teljesül a vásárlás?
Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a foglalási rendszerben jegyek eladott státuszt kaptak, azaz piros színűre változtak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről („rendelése teljesítetté vált”), és megküldi a megvásárolt jegyeket e-mailen. Amennyiben a jegyek egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal annak érdekében, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása sikerességéről.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?
A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a

tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!

Hogyan vásárolhatok jegyet mobiltelefonnal? Mobiltelefonnal történő jegyvásárlás esetén kattintson a Menu gombra, majd kattintson az Online jegyfoglalás menüpontra. Itt kiválaszthatja, hogy melyik előadásra szeretne jegyet venni. Az ülőhelyek kiválasztását követően kattintson az „Irány a kosár” gombra, majd értelemszerűen töltse ki az adatokat,  végezze el a vásárlást.

Mi az az E-ticket?
Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség. Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy.

Mire figyeljek E-ticket-et vásárlása esetén?
Amennyiben E-ticket-et vásárol, kérjük, időben gondoskodjék a jegyek kinyomtatásáról – csak abban az esetben vegyen E-ticket-et, ha módjában áll azokat kinyomtatni.
Bizonyos esetekben a különböző levelező programok máshogy kezelik a linkeket, ezért az E-ticket nem mindig aktív. Ilyen esetben másolja be a teljes linket az internet keresőjébe, és úgy nyissa meg a file-t.
Az előadás helyszínén nincs lehetőség az E-ticket-et kinyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában a szervező részéről a beléptetéskor megtagadható.

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Hogyan tudom kinyomtatni a jegyemet?
Miután teljesített lett a rendelése, az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy foglalási visszaigazolást. Ebben a levélben az összes megvásárolt jegy szerepel, melyeket a Download linkre kattintva tud letölteni. Ezeket kérjük nyomtassa ki az oldal méretéhez való igazítással és a kinyomtatott jegyeket hozza magával az előadásra.

Hogyan jutok be az előadásra E-Ticket-tel? A kinyomtatott E-Ticket-eket az előadás előtt, a beléptetést végző személyzet fogja ellenőrizni. Csak a kinyomtatott E-Ticket-eket hozza magával, a beléptetéskor személyi igazolványt nem fognak kérni. 

Mennyi idővel érkezzek a helyszínre az előadás előtt?
Az előadás kezdete előtt legalább fél órával szíveskedjék megjelenni a helyszínen.

Tudok-e visszaváltani illetve cserélni?
A webáruházban végzett jegyvásárlás esetén a jegy nem módosítható, nem törölhető, nem váltható vissza és nem cserélhető. Visszaváltás illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető. 

Honnan tudhatom, hogy elmarad az előadás?
Amennyiben az előadás elmaradna, az Ön által a fizetés oldalon megadott e-mail címen értesítjük az elmaradás tényéről, és a jegyek visszaváltásának, további felhasználásának lehetőségeiről. Elmaradt előadás esetén a kezelési költség visszatérítésre nem kerül, csak a belépőjegy ára.

Hogyan történik a jóváírás?
Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

  • Bankkártyás fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza  a jegyek árát a jóváírás kezdeményezésétől számított 14 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizni bankszámlája kivonatán. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az eltelt idő függvényében.

Mikor és hol érhetem el a Kőrösszolg. Nonprofit Kft/János Vitéz Látogatóközpont ügyfélszolgálatát? 
Ügyfélszolgálatunkat keddtől vasárnapig reggel 09:00-tól 17 óráig érheti el.  
Telefon: +36 20 230 4442

 E-mail: info@kiskorosturizmus.hu

Hova fordulhatok, ha hétfőn adódik problémám?
Amennyiben a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, hétvégén, ünnep- és munkaszüneti napokon a következő telefonszámon kérhet segítséget, tájékoztatást:
Ügyeleti telefonszám: +36 20 230 4442 
Az ügyeleti szám 09:00-tól 17:00 óráig hívható.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Sürgős esetben hívja az ügyeleti telefonszámot!

Close Menu
×
×

Cart